7 Signs
Seven Signs.
Seven Signs to 2-tygodniowy cykliczny event, podczas którego rywalizują ze sobą siły Świtu (Dawn) i Zmierzchu (Dusk).
Wyróżniamy dwie fazy, trwające tydzień każda:
1. Competition Period - podczas którego można się zapisać do Seven Signs, a oddane Seal Stone’y i punkty zdobyte na festiwalach będą wliczały się do punktacji w rywalizacji.
Po zapisaniu się do Seven Signs jesteśmy uprawnieni do wchodzenia do wszystkich katakumb i nekropolii. Wszelkie oddane Seal Stone’y zostaną przechowane aż do Seal Validation Period, ale wliczą się do ogólnej punktacji w rywalizacji. Jeśli frakcja, do której się zapisaliśmy przegra, a my oddaliśmy Seal Stone’y, to należna nam Ancient Adena (AA) przepadnie.
2. Seal Validation Period - podczas którego zwycięska frakcja czerpie korzyści z posiadanych Seali.
Jeśli byliśmy we frakcji, która przegrała, to nie będzie można wchodzić do katakumb/nekropolii (chyba że pieczęć Avarice/Gnosis nie będzie działała – one blokują dostęp do katakumb/nekropolii dla przegranej frakcji).
Wygrana frakcja może także kupować ciekawe itemki u Priestów – np. CP Potion'y, Great Healing Potion'y, Mikstury do zmiany wyglądu postaci (twarzy, fryzury i koloru włosów), Skrole na SP czy Blessed Resurection dla zwierzaków itd...
Zapisy
Ogólnie
Aby zapisać się do Seven Signs należy porozmawiać z Priestem (NPCem) reprezentującym frakcję, do której chcemy się zapisać (Priest od Dawn/Dusk). Można to zrobić TYLKO podczas Competition Period.
Podczas zapisywania się wybieramy pieczęć (Seal) o który będziemy walczyć. Ważne jest, że nie ma znaczenia później przy korzystaniu z tego co oferuje pieczęć – będzie można korzystać ze wszystkich Seali jakie zdobyła frakcja (pod warunkiem że jesteśmy po zwycięskiej stronie).
Wymagania
Aby zapisać się do Seven Signs należy mieć minimum 20 poziom postaci oraz ukończoną i zmienioną pierwszą klasę. Do 40 poziomu zapisywanie się jest bezpłatne. Po 40 kosztuje to 50k jeśli zapisujemy się do frakcji, która ostatnio wygrała, w przeciwnym wypadku jest bezpłatne.
Reguły zdobywania pieczęci
To, czy zdobędziemy seala czy nie, zależy od % ogólnej liczby zapisujących się do naszej frakcji (pod warunkiem że oczywiście wygraliśmy rywalizację).
Jeśli nasza frakcja w ostatnim cyklu była w posiadaniu danego seala, to w następnym cyklu wystarczy, że 10% wszystkich zapisujących się (do frakcji która znowu wygrała) wybierze tego seala (prościej: koszt utrzymania seala to 10% zapisujących się)
Natomiast jeśli nie byliśmy w posiadaniu danego seala, to jeśli chcemy go przejąć, musi go wybrać przy zapisie do 7 signs minimum 40% (na oficjalnej stronce jest niby 35%, ale w grze to 40%) ogólnie zapisujących się.
Przykład:
Załóżmy iż jesteśmy w Dusk, Dawn trzymał wszystkie 3 seale i przegrał rywalizację (czyli są 3 seale do przejęcia). % zapisujących się do Dusk rozłożył się następująco:
33% - Seal of Avarice
33% - Seal of Gnosis
34% - Seal of Strife
Efekt będzie taki, że mimo wygrania rywalizacji nie przejęliśmy żadnego seala (bo żeby przejąć trzeba 40%) i nie będziemy mieli żadnych bonusów. Dawn też raczej nie skorzysta – bo przegrał
SEALE
1) Seal of Avarice
Blokuje dostęp do Necropolis przegranej frakcji
W Disciples Necropolis pojawia się Anakim lub Lilith, na których można lvlować kryształ (11 i 12 lvl)
W Nekropoliach pojawia się Trader of Mammon
2) Seal of Gnosis
Blokuje dostęp do katakumb przegranej frakcji
Priest teleportuje do specjalnych lokacji (np. szczególnie przydatny teleport do ToI)
W miastach pojawiają się NPCe dające buffy wygranej frakcji i debuffy przegranej
W katakumbach pojawia się Blacksmith of Mammon
3) Seal of Strife
- W posiadaniu Dawn:
Możliwość rekrutowania dodatkowych, elitarnych najemników do obrony zamku
Koszty ulepszania murów i bram zamków zmniejszone
Zwiększona wytrzymałość murów i bram zamków
Maksymalny podatek ustalany na zamku – 25%
- W posiadaniu Dusk:
Brak możliwości rekrutowania normalnych najemników na zamkach, tylko jakichś słabeuszy...
Znacznie podniesiony koszt ulepszania murów i bram zamków
Znacznie zmniejszona wytrzymałość murów i bram zamków
Maksymalny podatek ustalany na zamku – 5%
FESTIWAL:
Do punktacji w rywalizacji oprócz ilość złożonych u Priesta kamyczków, doliczają się punkty za festiwale. Aby wziąć udział w f. należy zebrać party i udać się do Oracle of Dusk/Dawn (możliwy teleport od Priesta). Party z tego co pamiętam powinno składać się z minimum 5 członków, a żeby zapisać się na „rundkę” należy złożyć określoną ilość kamyczków (zależnie od lvla). Podczas walki zdobywa się punkty - po zakończeniu rywalizacji Dusk v Dawn party, które zdobyło najwięcej punktów zgarnia nagrodę (której wielkość zależy od tego ile innych party brało udział w tym tygodniu), a do ogólnej rywalizacji dodawane są punkty:
~32 lvl - 70 pkt
~43 lvl - 70 pkt
~54 lvl – 80 pkt
~65 lvl – 80 pkt
Unlimited – 100 pkt
Post został pochwalony 0 razy
|